Sunshine

Datum:2011-08-03 ♥ Tid: 10:57:51
Hej allihopa!
Har varit dålig update i några dagar nu, men har varit underbart sommarväder, så jag har passat på att vara ute i solen :) 

I måndags red jag Gina & Jacky, skrittade ut Gina en sväng och Jacky fick också en tur ut. Gick bra med båda! Sen åkte jag och Camilla till stranden med Milton, badade och mös i kvällsolen :) 

Igår så red jag Loke. Red ut en sväng barbacka. Han var pigg och glad. La några bocksprång av glädje när jag galopperade, men jag lyckades hålla mig kvar båda gångerna haha. Underbart att galoppera barabacka och känna att hästen, som kan göra i princip vad den vill, ändå lyssnar när man ber den sakta av <3 Sen åkte jag, Julia & Camilla till stranden igen och sen hem till mig. Roligt roligt :D

Idag har jag varit i stallet på morgonen och morgonfixat åt hästarna, ska inte rida någon idag, så ska bara slappa i solen ;) Ska försöka göra en lite inlägg åt er med!

Och hade även tänkt fixa överaskningen idag .. men vi får se ..

/Emma

Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0