Sorry

Datum:2011-08-29 ♥ Tid: 21:46:08
Förlåt för min kassa uppdatering men här kommer lite info om vad jag gjort de senaste dagarna.
Lördag:  var i stallet och fotade Tuva och hon fotade mig, bilder kommer snart! Tjejen är underbar <3
Söndag: Jag var med och fotade Linn när hon hopptränade kasper! Får jag vara stolt? Ja, det tycker jag. Gud så modig hon var!

Idag: Var först i skolan, sen kom Linn och Marie och hämtade mig sen åkte vi till Hagaby för linn skulla hoppa en Pay and Jump! Felfritt hoppade dom! Super!

Imorn: Blir det skola sen ska jag rida ut med Tuva :)
/Julia

Kommentarer
SKRIVET AV: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

<3<3<3

Datum: 2011-08-30 ♥ Tid: 10:41:08
Hemsida/blogg: http://linnforsstrom.blogg.se/
SKRIVET AV: Tuva

haha vi hade fett kul! du är underbar ju!<3

Datum: 2011-08-30 ♥ Tid: 19:33:28
Hemsida/blogg: http://tuvasvedin.blogg.se.



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0