Sommarkväll

Datum:2011-08-04 ♥ Tid: 23:24:24
Vart stallet sent idag. Red Jacky med Camilla. Först en sväng i skogen och sen red vi ut på stubbåker och red lite :) Jacky var pigg och glad, jobbade på bra på stubbåkern - dock lite taggad, men de blir väl de flesta hästar på en stor åker haha ;) Sen skrittade jag Gina en sväng på banan.

Lite halvt oplanerat åker jag på en kort semester Fredag - Lördag. Vi ska bland annat till High Chaparal :) Har fixat något tidsinställt, men kommer blir lite dålig update från min sida! Hoppas ni klarar er! 

Nu ska jag gå och packa, kram! <3





Kommentarer
SKRIVET AV: ems

hej söta du :)



Var med och tävla i dagens blogg,

Min blogg besöks dagligen av över hundratals människor. så kan garantera dig flera besökare. :)

klicka på länken för att komma till inlägget. :)

http://emsinthebox.com/2011/august/tavling-dagens-blogg.html#comment



jag har även en tävling då man kammar hem en

Gratis ring från Kimstore.se.

klicka gärna på Länken och gå med i tävlingen :)

http://emsinthebox.com/2011/august/i-sammarbete-med-kimstorese-1.html#comment

Vinnaren kommer att få en stor Designadlänk på min sida! :)



Hoppas du haft en trevlig kväll :)

puss o kram Ems :)

Datum: 2011-08-05 ♥ Tid: 00:21:26
Hemsida/blogg: http://emsinthebox.com



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0