Sick

Datum:2011-08-26 ♥ Tid: 18:22:25
Gårdagens ridpass gick ut på att få Merlin lång och låg. Avslappnad och lugn. I början var han pigg, men efter en stund började han slappna av och då gick han mycket bättre! Travade ganska mycket och försökte bara hålla samma tempo och form. Och han skötte sig jättebra! Sen avslutade jag med att ta en galopp i varje varv, han behöll samma lugn och rullade på bra, duktig ponny med andra ord! :) Sen att jag tappar ridingen ofta är en annan sak .. 

Idag har jag bara varit i skolan, inget stall idag med andra ord. Har åkt på en ordentlig förkylning så känner mig sådär, ska vila resten av kvällen - för imorgon drar vi till Furuvik. Så får hoppas jag mår bättre då ..

Vi hörs!


Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0