School

Datum:2011-08-17 ♥ Tid: 10:28:00

Armband, H&M - 34:50 :-
Väska, Lindex - 249:-
Personlig Anteckningsbok, Vistaprint - 67 :-
Markeringspennor, Clas Ohlson - 39 :-



Prio ett är en ny väska. Då jag känner att jag är i stort behov av en, då min börjar bli lite sliten och dan. Men jag vill egentligen ha en annan modell, som jag inte kan hitta. Vill han en ryggsäck i lite gammeldags stil, med små fack på utsidan och sen ett stort. Får forsätta min jakt efter den perfekta väskan, någon av affärena på marieberg kanske har något att erbjuda? :)





Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0