Pysselmorgon

Datum:2011-08-22 ♥ Tid: 12:18:08

Imorgon börjar ju skolan och jag har fortfarande inte hittat någon bra väska. Så jag tog tag i det och tittade vad jag hade hemma. Då hittade jag den här väskan, lagom storlek, många fack. Dock tyckte jag att den var tråkig och den hade desutom inget axelband. 

Så då bestämde jag mig för att pyssla till den lite. Sydde dit ringar som man kan fästa axelband i, plus att jag piffa till den lite. Den duger tills vidare iaf ;) Här har ni resultatet.




Sen gjorde jag även ett nyckelband till min skåpnyckel.


Nu ska jag dra på mig ridkläderna och cykla till stallet. Rida Pokémon för att Tuva ska rida Merlin :D 
Vi hörs senare!


Kommentarer
SKRIVET AV: Anna

Nej va påhittig du är ! Och det blev riktigt snyggt ! :D

Datum: 2011-08-22 ♥ Tid: 15:25:04
Hemsida/blogg: http://withcrazyhorse.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0