Make som noise.

Datum:2011-08-29 ♥ Tid: 21:28:41
Först idag var det skola. Sen åkte jag vidare ut till stallet. Började med att rida Pokémon idag. Red ut en sväng. Han var pigg och taggad, haha. Men det var kul! :) Kändes ändå som han lyssnade rätt så bra! Sen gick jag en promenad med Baronese, så hon fick äta lite gräs och röra på sig. Efter det så longerade jag Merlin lite på banan. Han var väldigt pigg! 

Sen åkte jag hem och sen dess har jag suttit här. Gjort läxor, redigerat bilder, spelat spel på fb och lite annat smått och gott ;) Nu ska jag fixa de sista bilderna och göra ett inlägg till er med de! 



Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0