information about my days

Datum:2011-08-14 ♥ Tid: 00:26:34
TORSDAG:
Var jag,farmor,min lillebror,pappa och min kusin på Skara sommarland. Kul :)
Sen var vi och åt hos några släktingar. Sen hem till Mormor och sov där.
FREDAG:
Upp på stan med Linus och köpa present till Alva som fyllde år! :D
Sen hem till henne och träffa alla tjejer i klassen, mys! Sov hos henne.
LÖRDAG:
Mamma och Mormor kom och hämtad emig och vi åkte hem. Runt 3 åkte jag till stallet. Först var det "turridning" med några ifrån tomas släkt. Sen kände jag lite på Silver en sväng på banan. Helt okej faktiskt! Älskar den ponnyn mer o mer för varje dag :love:  Imorn blir hoppträningen på Jacky istället, supertaggad! :D

Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0