hoppträning

Datum:2011-08-23 ♥ Tid: 15:19:52
I söndags var jag iväg till örsta med Linn,var hästskötare. Sen hem till henne och jag fick testa Saga och Kasper :D
Med saga gick vi en sväng i skogen, Linn höll henne i lina och jag satt på :) Det gick helt okej tycker jag, Saga är jätte duktig! Sen fick jag rida Kasper på gärdet, han är nog högsta hästen jag ridit hahah. det gick väll helt okej, min sits var åt helvete och han drog mig lite ur sadeln hela tiden så kände mig som en nybörjare´.. men gud så rolig han var och rida!
Gillar hästen skarpt! Ska kolla om jag kan få testa nångång när dom bytt bett :) Och se om det går lite bättre :)

Sen igår så var jag i stallet och skulle tvätta silver och hjälpa Tuva lite. fick sitta upp på Merlin och skulle visa lite hur man rider honom, tror ni det gick bra? nej tvärtom det gick åt helvete.. Men tuva rider han väldigt bra för att nyss börjat rida honom!
Senare idag så blir det hopptränign för mig och Silver det ska bli kul! :D

/Julia

Kommentarer
SKRIVET AV: Tuva

fast du var ju ändå bättre julia..!<3

Datum: 2011-08-24 ♥ Tid: 22:30:02
Hemsida/blogg: http://tuvasvedin.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0