Holiday

Datum:2011-08-07 ♥ Tid: 13:48:21
Hemma igen! :) Var hemma runt 12 i natt, så har hunnit sova lite med.

I fredags åkte vi runt halv åtta hemifrån. Stannade till en stund vid Vadstena och hälsade på några som vi känner som var på båtsemester och låg i hamn där. Sen bar det vidare mot High Chaparall. 
High Chaparall var kul, dock inget jag skulle åka till igen om man säger så. Showerna var bra och det var roligt att få lite westernkänsla. Vart väldigt impad av hästarna där, men såklart, de är ju vana och tränade ;) Dock så öste regnet ner hela förmiddagen, vilket var synd då jag inte kunde fota. Men sen sprack det upp och slutade regna, så jag tvingade familjen att gå på showen det var mest hästar med i igen så jag kunde fota, hih.
När dagen var slut åkte vi till vandrarhemmet i värnamo och sov. Riktigt fint vandrarhem måste jag säga! :) 

Sen fortsatte minisemestern igår, med bättre väder! Vi åkte till Falkenberg och badade lite i havet. Dock blåste det, så var ganska kallt på land, men i vattnet var det rätt varmt. Pga. blåsten var vi inte där så länge, så sen bestämde vi oss för en tripp till Ullared! :D Vi kom fram till ullared strax innan 3 och fick reda på då att de stängde 5, vilket betydde att vi hade 2 timmar på oss att shoppa. Det var inte lätt ska jag säga och det vart väldigt stressigt! Men vi fick med oss lite ut iaf haha ;) 
Sen åt vi lite mat och sen bar det av hemåt. Stannade till och badade i Örsjön, var jättevarmt och skönt. Sen vart lite spänning på hemvägen så vi var tvungna att kalla in polisen. Det var väldigt läskigt, men alla klarade sig som tur var .. 

Ska fixa alla bilder nu och sen tänkte jag ge er en bildbomb. Har många fina bilder, så delar upp de i lite olika inlägg tror jag :) Men här får ni iaf en bild på det jag shoppat!

High Chaparalll ..
Westernhatt - som pappa köpte till mig! :D 

Ullared ...
Svarta helskodda Ridbyxor - 249 :-, Mamma/pappa betalade! :D 
Munk/fleece tröja - 149 :-
BH - 39 :-, Mamma/pappa betalade! :D
Trosor - vet inte vad de kostade, men mamma/pappa betalade ;) 
2 par leggins i olika färger - 39 :- st, mamma/pappa betalade :D 
2 st. deo - vet inte vad de kostade, mamma/pappa betalade :) 

Sen köpte jag även två till saker som en person ska få i present, men de kan jag inte visa här än ;) 



Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0