Hinderbygge och ridturer

Datum:2011-08-22 ♥ Tid: 11:44:55
Ja, igår blev det som sagt lite hinderbygge. Jag & Camilla började med att hämta lite hinder i skogen, sen åkte vi hem till henne och hämtade plankor och sen hem till mig och började bygga. Efter en stund kom även Ida och hjälpte till. Mycket roligt hade vi och hindrena vart supersnygga, haha :) 


Här har ni mästerverken! :D
3 st. bommar. 
En grind (som ska målas).
En planka (som ska målas och skrivas på).
Ett lite speciellt hinder xD


Jag & Ida provhoppar ;)

Sen åkte vi och köpte glass och efter det till stallet. Jag började med att rida Jacky. Red ut till rakbanan och jobbade henne lite. Mycket tempoväxlingar och övergångar. Hon jobbade på riktigt fint! 
Sen red jag ut med Camilla på Merlin. Han var pigg som vanligt, men det gick bra. En rolig ridtur! :) 

Så det var gårdagens pyssel! :D



Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0