Dressyrpass på stubbåkern

Datum:2011-08-21 ♥ Tid: 11:14:23
Hela dagen igår vart tillsamans med Camilla. Megakul hade vi, med först kalas, sen stall och sen hem till mig där vi åt pizza och nördade hästspel :D Jag älskar min Roffe <3

Iaf, red Loke igår då. Camilla var med som fotograf, så bilder ska ni få ;) Loke var faktiskt rätt fin, tjafsade inte så mycket och var faktiskt inte så stark även fast vi var på gärdet. Så jag får väl vara nöjd :) Flyttade honom en del, ställde och böjde, red i lite olika former och ja, lite allmänt arbete bara. 













Idag ska jag och Camilla bygga hinder till stallet. Sen ska jag rida Jacky & Merlin lite. Blir nog uteritt med båda ;)


Kommentarer
SKRIVET AV: Linde

Såå fina bilder!! Och din sits... Ursnygg! Vill ha :D

Datum: 2011-08-24 ♥ Tid: 18:12:14
Hemsida/blogg: http://lindema.blogg.se/



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0