Dag 2 - Presentation av hästen/hästarna

Datum:2011-08-30 ♥ Tid: 15:00:00

En maxad b-ponny som jag ridit i lite mer än ett år. Kaffefux och en väldigt känslig grabb med mycket motor. Ägs av Jenny.


En nordsvenskbrukshäst på ca. 160 cm i mankhöjd som jag ridit lite mer än ett halvår. En valack som också har egen motor och som lätt blir lite stark. Ägs av Camilla.


Ett sto som jag inte vet så mycket om direkt. Rider henne nån gång i veckan och har gjort ett tag. Hon är pigg och jag håller på att lära känna henne. Även hon ägs av Jenny


En d-ponny som jag ridit i några månader. Även han har motor och blir lite stark och tung på hand. Vi håller också på att lära känna varandra. Ägs av Carina.



Kommentarer



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0