But I'm standing on my feet

Datum:2011-08-18 ♥ Tid: 22:05:21
Idag vart det en riktig foto-häst-dag. Jag har fotat Julia & Julia har fotat mig, så nu har  vi lite nya bilder med pållisarna ;)

Loke

Hoppning blev det idag istället. Mitten av passet gick bäst idag! :) Början var helt okej, red över lite bommar och jag hade honom fin innan bommarna. Men sen drar han på över och då tappar jag. Men mer träning på det så går det nog. Han kortade upp galoppen riktigt bra idag! Blev lite språng på vanliga enkelhinder, runt metern. Sen oå slutet gick det inte så bra, jag la honom hel knasigt och då vart allt fel och efter så gick det bara utför. Jag slutade rida för att jag vart osäker och då vart han osäker osv. .. allt var mitt fel med andra ord, Loke hoppade fint :)


Lokes outfit idag ...
Schockemöhle shabrak 
Schockemöhle huva
Grönt träns med glenngordon pannband
John whitaker tyglar 
Gröna Lindor
Jump-tec skydd
Wintec sadel
Soft up stigbyglar
Blingbling förbygel
och lite annat nödvändigt ;)










Pokémon

Red på banan. Kändes inte så bra idag. Jag kom aldrig till ridning och han var stel. Fick inte loss honom fullt ut, men stundtals var han väl fin. Dock inte alls nöjd med min ridning!




Merlin

Red ut med Jenny & Julia. Vi red och busade lite på ett gärde. Vilket Merre uppskattade som vanligt ;) Dock var han ovanligt lugn när vi skrittade hem, plutten börjar inse att han är gammal haha.


Kommentarer
SKRIVET AV: rebecka

as fin blogg och bilder(: kika in på min vetja(;

Datum: 2011-08-20 ♥ Tid: 01:28:02
Hemsida/blogg: http://finlillbecca.bloggplatsen.se



Kommentera här under ..

Ditt namn:
Vill du kommas ihåg?

E-mail: (visas ej offentligt)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Tänk på att .. ingen kommentar är anonym. Det går att spåra IP-nummer, så stå för det du säger.
För övrigt är vi väldigt glada för att du vill kommentera! Tack :)

Trackback
RSS 2.0